<< Click to Display Table of Contents >> Strona główna > Zarządzanie kontem > Subskrypcje |
Zakładka "Subskrypcje" ma na celu umożliwienie ustawienia użytkownikowi powiadomień e-mail dotyczących zdarzeń w sprawach.
Okno prezentuje wszystkie subskrypcje użytkownika i umożliwia ich modyfikację.
Użytkownik może zasubskrybować powiadomienia e-mail o zdarzeniach w sprawie dla swojego konta lub dla kont, których jest reprezentantem. Zmianę parametru można dokonać poprzez zmianę check-boxa w tabeli prezentującej dostępne subskrypcje. Subskrypcje beneficjenta są prezentowane jako pierwsze, przed organizacjami, do których przypisany jest klient. Organizacje prezentowane są w tabeli w kolejności alfabetycznej. Jeśli konto użytkownika jest zablokowane/nieaktywne to wysyłanie powiadomień dla zdarzeń spraw nie będzie dostępne.
Domyślnie funkcjonalność subskrypcji powiadomień e-mail dla zdarzeń w sprawach będzie wyłączona, w celu aktywacji, klient będzie musiał ją włączyć poprzez zalogowanie się na konto praca.gov.pl i zmianę ustawienia w sekcji „Dane Konta -> Subskrypcje”. Alternatywnie pracownik urzędu będzie miał możliwość aktywacji subskrypcji dla klientów poprzez konsolę pracownika.
Subskrypcje dotyczą wyłącznie zdarzeń w sprawach. Ich włączenie/wyłączenie nie ma wpływu na wiadomości otrzymywane podczas wysyłania dokumentów, informacji o dokumencie oczekującym na potwierdzenie czy prośbie o przypisanie reprezentanta do organizacji.
Poniżej tabeli z subskrypcjami znajduje się historia zmian subskrypcji, prezentująca kiedy użytkownik zasubskrybował/przestał subskrybować powiadomienia e-mail.
Na oknie widoczna jest także osoba dokonująca modyfikacji - użytkownik lub pracownik urzędu.
Historia zmian subskrypcji pokazuje zmiany w okresie do jednego roku.