W części dotyczącej uprawnień należy wprowadzić uprawnienia, którymi osoba może się okazać przy poszukiwaniu ofert na rynku pracy.
Jeżeli osoba nie posiada żadnych uprawnień, należy zaznaczyć znacznik w polu "Brak uprawnień (zaznacz, jeśli nie posiadasz żadnego uprawnienia)".
W tym oknie możliwe jest usunięcie, podgląd, edycja oraz dodanie uprawnienia, odpowiednio przyciski "Usuń", "Podgląd", "Edytuj", "Nowy".
Aby dodać uprawnienie należy:
1.W zakładce Uprawnienia nacisnąć przycisk "Nowy".
2.Za pomocą przycisku "Wybierz z listy" odszukać i wybrać uprawnienie, określić datę początku, datę końca ważności (jeśli uprawnienie jest terminowe) bądź zaznaczyć pole "Ważne bezterminowo", załączyć zeskanowany dokument potwierdzający posiadane uprawnienie (wymagane tylko w przypadku pełnej rejestracji z użyciem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu potwierdzonego profilem zaufanym ePUAP), następnie zatwierdzić przyciskiem "OK".
Aby wyedytować dane dotyczące uprawnień należy:
1.Zaznaczyć uprawnienie i nacisnąć przycisk "Edytuj".
2.W oknie, które zostanie wywołane nanieść stosowne zmiany, zaakceptować przyciskiem "OK".