W części dotyczącej zawodów należy wprowadzić zawody, którymi osoba może się okazać przy poszukiwaniu ofert na rynku pracy.
Jeżeli osoba nie posiada żadnego zawodu, należy zaznaczyć znacznik w polu "Brak zawodu (zaznacz, jeśli nie posiadasz żadnego zawodu)".
W tym oknie możliwe jest usunięcie, podgląd, edycja oraz dodanie zawodu, odpowiednio przyciski "Usuń", "Podgląd", "Edytuj", "Nowy".
Aby dodać zawód należy:
1.W zakładce Zawody nacisnąć przycisk "Nowy".
2.Obok pola "Nazwa" za pomocą listy rozwijanej wyszukać poszczególny zawód i wskazać go poprzez kliknięcie.
3. W zależności od posiadanych kwalifikacji, zawód należy zakwalifikować jako:
•Wyuczony,
•Wykonywany - należy uzupełnić staż pracy,
•Wyuczony i Wykonywany - należy uzupełnić staż pracy:
4.Ostatnią czynnością jest dodanie zeskanowanych dokumentów potwierdzających kompetencje w wybranym zawodzie (wymagane tylko w przypadku pełnej rejestracji z użyciem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu potwierdzonego profilem zaufanym ePUAP).
Aby wyedytować dane dotyczące zawodu należy:
1.Zaznaczyć zawód i nacisnąć przycisk "Edytuj".
2.W oknie, które zostanie wywołane nanieść stosowne korekty. Wprowadzone zmiany zaakceptować przyciskiem "OK".