<< Click to Display Table of Contents >> Strona główna > Zarządzanie kontem > Dane konta |
Widok okna Dane konta prezentuje szczegółowe informacje dla konta, a są to:
•Nazwisko,
•Imię pierwsze,
•Imię drugie,
•PESEL,
•Miejscowość,
•znacznik 'Cudzoziemiec',
•Rodzaj identyfikatora,
•Kraj wydający identyfikator,
•Identyfikator,
•Telefon,
•Drugi telefon,
•E-mail,
•znacznik 'Zgoda na doręczanie pism',
•znacznik 'Bezrobotny',
•znacznik 'Reprezentuje organizację/pracodawcę',
•znacznik 'Poszukujący pracy',
•znacznik 'Reprezentuje instytucję szkoleniową'.
Możliwa jest edycja danych konta poprzez przycisk "Edytuj". Użytkownik może edytować wpisy w sekcji Dane beneficjenta (pola: Imię drugie, Miejscowość), Dane kontaktowe (pola: Telefon, Drugi telefon), Zgoda na doręczanie pism oraz role w sekcji Inne informacje. Zmiana adresu e-mail możliwa jest na zakładce Zmiana e-maila.
Pozostałych zmian w sekcji Dane beneficjenta może dokonać jedynie pracownik urzędu.
Jeśli użytkownik wyrazi zgodę na doręczanie pism poprzez konto praca.gov.pl, będzie mógł odbierać pisma zainicjowane przez urząd.
Użytkownik ma możliwość wyłączenia konta w module praca.gov.pl. Po wybraniu przycisku "Wyłącz konto", pojawi się ostrzeżenie:
Po wyłączeniu konta i wylogowaniu nie będzie można ponownie zalogować się do modułu praca.gov.pl. W celu aktywacji konta będzie konieczna wizyta w najbliższym urzędzie pracy. Czy na pewno wyłączyć konto?
Po wybraniu przycisku "Zatwierdź", pojawi się powtórne ostrzeżenie:
UWAGA!!! Po wyłączeniu konta i wylogowaniu nie będzie można ponownie zalogować się do modułu praca.gov.pl. W celu aktywacji konta będzie konieczna wizyta w najbliższym urzędzie pracy. Czy na pewno wyłączyć konto?
Po ponownym wybraniu przycisku "Zatwierdź", konto zostanie wyłączone a użytkownik wylogowany.
Po wyłączeniu konta przez użytkownika, konto to może być aktywowanie jedynie przez pracownika urzędu. Użytkownik ma możliwość założenia nowego konta jednak będzie to skutkowało utratą dokumentów wysyłanych i odbieranych z konta wyłączonego. Po założeniu nowego konta nie ma możliwości ponownej aktywacji konta wyłączonego.