Kwalifikowany podpis elektorniczny

<< Click to Display Table of Contents >>

  Strona główna >

Kwalifikowany podpis elektorniczny

Najczęstszymi przyczynami problemów podczas pracy z podpisem kwalifikowanym są:

brak lub zbyt niska wersja środowiska Java zainstalowana na komputerze,

w przypadku przeglądarki Google Chrome, Edge i Opera brak zainstalowanego/włączonego rozszerzenia Podpis elektroniczny Szafir SDK oraz dodatkowej aplikacji Szafir Host,

w przypadku pozostałych przeglądarek brak zainstalowanej/włączonej wtyczki Java w przeglądarce,

nieodpowiednie ustawienie poziomu zabezpieczeń Javy.

 

W celu wyeliminowania problemów podczas pracy z podpisem kwalifikowanym należy wykonać czynności opisane w poniższych rozdziałach:

Przeglądarka Google Chrome, Opera i Firefox

Pozostałe przeglądarki

Ustawienie poziomu zabezpieczeń Javy

 

Jeżeli wszystkie opisane powyżej czynności zostały wykonane i mimo to nadal podczas pracy z podpisem występują problemy to należy wyczyścić pamięć podręczną środowiska Javy Czyszczenie pamięci podręcznej środowiska Java.