<< Click to Display Table of Contents >> Kwalifikowany podpis elektorniczny |
Najczęstszymi przyczynami problemów podczas pracy z podpisem kwalifikowanym są:
•brak lub zbyt niska wersja środowiska Java zainstalowana na komputerze,
•w przypadku przeglądarki Google Chrome, Edge i Opera brak zainstalowanego/włączonego rozszerzenia Podpis elektroniczny Szafir SDK oraz dodatkowej aplikacji Szafir Host,
•w przypadku pozostałych przeglądarek brak zainstalowanej/włączonej wtyczki Java w przeglądarce,
•nieodpowiednie ustawienie poziomu zabezpieczeń Javy.
W celu wyeliminowania problemów podczas pracy z podpisem kwalifikowanym należy wykonać czynności opisane w poniższych rozdziałach:
Przeglądarka Google Chrome, Opera i Firefox
Ustawienie poziomu zabezpieczeń Javy
Jeżeli wszystkie opisane powyżej czynności zostały wykonane i mimo to nadal podczas pracy z podpisem występują problemy to należy wyczyścić pamięć podręczną środowiska Javy Czyszczenie pamięci podręcznej środowiska Java.