<< Click to Display Table of Contents >> Usługi elektroniczne > Obsługa wniosków > Nowa sprawa |
Aby utworzyć nową sprawę należy przejść na okno Usługi elektroniczne i wybrać wniosek z dostępnej listy. Lista wniosków różni się w zależności od kontekstu pracy.
W kroku „Nowa sprawa / kontynuacja" należy dokonać wyboru, czy wniosek będzie inicjował nową sprawę, czy będzie kontynuacją korespondencji w już istniejącej sprawie.
Jeżeli klient wybierze kontynuację, to będzie musiał wskazać sprawę, której dotyczy wniosek.
Widok dla użytkownika niezalogowanego:
Punkt "Wysłanie wniosku jako kontynuacja istniejącej sprawy lub korekta" występuje jedynie na wnioskach, do których można kontynuować korespondencję. Dostępny jest tylko dla użytkownika zalogowanego.
W przypadku wniosków, które wymagają logowania do systemu w kolejnych krokach tworzenia sprawy użytkownik zostanie poproszony o zalogowanie się / założenie konta. Wyświetli się komunikat:
Widok dla użytkownika zalogowanego:
Po wybraniu opcji "Wysyłanie wniosku jako kontynuacja istniejącej sprawy lub korekta" wyświetla się tabela "Wybór sprawy", z której należy wybrać wniosek, do którego klient chce kontynuować korespondencję.
W przypadku dokumentów które można złożyć zarówno w kontekście osoby fizycznej jak i organizacji pojawi się prośba o potwierdzenie kontekstu pracy: