Nowa sprawa

<< Click to Display Table of Contents >>

  Usługi elektroniczne > Obsługa wniosków >

Nowa sprawa

 

Aby utworzyć nową sprawę należy przejść na okno Usługi elektroniczne i wybrać wniosek z dostępnej listy. Lista wniosków różni się w zależności od kontekstu pracy.  

 

W kroku „Nowa sprawa / kontynuacja" należy dokonać wyboru, czy wniosek będzie inicjował nową sprawę, czy będzie kontynuacją korespondencji w już istniejącej sprawie.

Jeżeli klient wybierze kontynuację, to będzie musiał wskazać sprawę, której dotyczy wniosek.

 

Widok dla użytkownika niezalogowanego:

 

Wybór nowej sprawy

 

 

warning Punkt "Wysłanie wniosku jako kontynuacja istniejącej sprawy lub korekta" występuje jedynie na wnioskach, do których można kontynuować korespondencję. Dostępny jest tylko dla użytkownika zalogowanego.

 

W przypadku wniosków, które wymagają logowania do systemu w kolejnych krokach tworzenia sprawy użytkownik zostanie poproszony o zalogowanie się / założenie konta. Wyświetli się komunikat:

 

Prośba o logowanie

 

Widok dla użytkownika zalogowanego:

 

Wybór nowej sprawy osoba zalogowana

Po wybraniu opcji "Wysyłanie wniosku jako kontynuacja istniejącej sprawy lub korekta" wyświetla się tabela "Wybór sprawy", z której należy wybrać wniosek, do którego klient chce kontynuować korespondencję.

 

W przypadku dokumentów które można złożyć zarówno w kontekście osoby fizycznej jak i organizacji pojawi się prośba o potwierdzenie kontekstu pracy:

 

Potwierdzenie kontekstu pracy